TEDAVİLER

Modern, Eğitimli ve Güveniliriz. Çözüm Üretiriz. Hasta Mutluluğu Önceliğimiz.

Botulinum Toksini

Botulinum Toksini, Clostridium botulinum adlı bakteriden elde edilen bir toksindir. İlgili doku içerisine enjeksiyonu sonrası, sinir uçlarında iletimi sağlayan maddelerin salınımını engelleyip, sinirlerin ulaştığı kas ve organlar arasındaki iletimi durdurarak etkisini gösterir. Sinir iletiminin durması, sinirin ulaştığı kas ve organın işlevlerinin azalmasını ya da tamamen kaybolmasını sağlar.

Horlama Tedavisi

Horlama Nedir?Üst solunum yollarından geçen havanın, boğaz bölgesinden geçişi sırasında yumuşak dokunun titremesiyle oluşan sestir. Uyku sırasında dil kökü, damak ve küçük dilin boğaz ile birleştiği bölge bir miktar daralır. Hava yolunun daralmasına bağlı olarak nefes alıp verirken ortaya çıkan sesin şiddeti, solunum yolunun ne kadar dar olduğuna bağlı olarak farklılık gösterir. Yetişkinlerin yaklaşık olarak %45'i uyku sırasında belirli zamanlarda, %25'i ise devamlı horladığı rapor edilmiştir.

Kanal Tedavisi (Endodonti)

Endodonti, dişlerin beslenmesini ve hassasiyetini sağlayan damarlar, sinir uçları ve bağ dokusu hücrelerinden oluşan yumuşak dokunun yani pulpanın tedavisi ile ilgilenen diş hekimliği dalıdır. Diğer adıyla kanal tedavisi olarak da bilinmektedir. Endodontik tedaviler; diş pulpası çeşitli nedenlerle çürükten etkilendiğinde, enfekte olduğunda, iltihaplandığında veya dişte oluşan çatlak ya da kırık gibi bir travma sonrası uygulanabilmektedir. Endodontinin temel amacı, enfekte dişi veya siniri tedavi ederek dişin sağlığını ve tüm işlevselliğini korumaktır ve kurtarmaktadır.

Genel Anestezi ve Sedasyon

Genel anestezi, ameliyat ya da cerrahi işlem öncesi anestezi doktoru kontrolünde hastanın verilen ilaçlar ile uyutulması işlemidir. Genel anestezi yapıldığında hasta, uygulanan cerrahi işlemle ilgili hiçbir şey hatırlamaz. Sedasyon ile genel anestezi arasındaki fark, sedasyonda hasta yarı bilinçlidir. Diş hekimleri genel anesteziyi, korku, anksiyete ve ileri cerrahi gerektiren durumlarda uygular.

Çocuk Diş Hekimliği (Pedodonti)

Pedodonti (Çocuk Diş Hekimliği) 0-13 yaş arası çocukların süt ve kalıcı dişlerinin sağlıklı bir şekilde korunmasıyla ve bu dişlerde genetik, travmatik, çürük gibi nedenlerle oluşabilecek sorunların tedavisiyle ilgilenen ana bilim dalıdır. Pedodonti, bebeklik çağından itibaren ağız, diş ve çene gelişimini izleyerek olası problemlerin önüne geçmek için koruyucu önlemler ve tedaviler sunar.

Diş Protezleri

Diş protezlerinin yapımı ve kullanımı ile ilgilenen diş hekimliğine ait bir bilim dalıdır. Bozulan, eksilen, kaybolan işlev, estetik, rahatlık ve sağlığı yeniden kazandırmak amacıyla, dişlerin eksilen kısımları veya bir ya da daha fazla eksik dişi ve ilgili eksik dokular uygun maddelerle doldurulur.

Diş Eti Hastalıkları Tedavisi (Periodontoloji)

Periodontoloji , dişleri destekleyen yapıları ve onları etkileyen hastalıkları ve durumları inceleyen diş hekimliği uzmanlığıdır. Dişleri çevreleyen dokularda yani diş etlerinde ve dişleri saran kemiklerde meydana gelen hastalıkların tedavisi ile ilgilenen bilim dalıdır.

Ağız Diş ve Çene Radyolojisi

Diş hekimliği pratiğinde, hastaların ağız, diş ve çene bölgesinde meydana gelen anormalliklerin, klinik ve radyolojik olarak teşhis ve tedavisini planlayan bölümdür.

Estetik Diş Hekimliği

Estetik diş hekimliği dişin şekil, boyut, renk gibi unsurlarının altın orana ve hastanın estetik beklentilerine göre yapılan tedavilerdir.

Ortodonti

Dişlerin diş kemikleri (alveolar kretler) üzerinde düzgün şekilde yerleşmesi ve yüz düzensizliklerinin teşhis ve tedavisi ile ilgilenen Diş Hekimliğinin bir uzmanlık dalıdır.

Dental İmplant

Diş implantı, eksik diş bölgelerine yerleştirilen ve üzerine sabit ya da hareketli protez yapılmasına imkan sağlayan yapay diş köküdür. Farklı çap ve boylarda titanyum alaşımları ve zirkonyumdan üretilirler. Dental implant çeşitleri aşağıdaki gibidir:

Ağız Diş ve Çene Cerrahisi

Tüm yaş aralığındaki bireylerin ağız, diş ve çene bölgelerindeki sert ve yumuşak dokuların hastalıkları, yaralanmaları ve bozukluklarının düzeltilmesi için gerekli tanı ve tedavi yöntemlerini uygulayan diş hekimliği bölümüdür.